Τετάρτη 12 Μαρτίου 2008

Ωχ βρε Αδερφέ

Ο 50 χρονος σταθμάρχης είχε αλλάξει τα κλειδιά για να περάσει η εμπορική αμαξοστοιχία και μετά τον πήρε τηλέφωνο η γκόμενα, πήγε για κατούρημα, ποιός ξέρει, μπορεί να τού 'ρθε και κάνα χέσιμο και ξέχασε να ξαναλλάξει τα κλειδιά, γιατί τι στο διάολο ολόκληρη εταιρεία είναι αυτή να μην είχε προβλέψει ότι μπορεί να του ρθει χέσιμο του σταθμάρχη, τι μέτρα έχει λάβει το κράτος, το λέει και το ΚΚΕ το φωνάζουν στα κανάλια, καμία προσωπική ευθύνη, για όλα φταίνε οι γκόμενες, το κράτος και ο Ζαχόπουλος, τι και αν έρχεται το ιντερσίτι με 120 χιλ την ώρα, γιατί σ όλο τον κόσμο πάνε γρήγορα τα τρένα, αυτοί οι μαλάκες οι μηχανοδηγοί δεν βλέπουν ότι θέλω να πάω για χέσιμο,-στα αρχίδια μας όλα.
Βέβαια η εταιρεία τον έβλεπε και τον έκοβε ότι ήτανε μαλάκας και τον κράτησε γιατί μικρή η κοινωνία της Λάρισας, πήραν και κανα δυό βουλευτές, τι μαλακία μπορεί να κάνει εκτός από το να εκτροχιάσει μια αμαξοστοιχία????
Σιγά μωρέ......

Είμαστε άξιοι της τύχης μας

kathimerini.gr | Παρουσιάστηκε στην Αστυνομία ο σταθμάρχη� πλήρες άρθρο

Στην Τροχαία Λάρισας, η οποία διενεργεί την προανάκριση για το σιδηροδρομικό ατύχημα αμαξοστοιχίας «Ιντερσίτι», το Σάββατο, λίγο έξω από την πόλη, παρουσιάστηκε σήμερα, ο σταθμάρχης του επιβατικού σταθμού της Λάρισας, ο οποίος, σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία, ευθύνεται για το γεγονός ότι η αμαξοστοιχία οδηγήθηκε σε παρακαμπτήριο αντί της ευθείας γραμμής, με αποτέλεσμα να εκτροχιαστεί.

Ο 50χρονος σιδηροδρομικός, ο οποίος αφέθηκε ελεύθερος, καθώς το αυτόφωρο είχε παρέλθει, απολογήθηκε με υπόμνημα το οποίο κατέθεσε ο δικηγόρος του. Σύμφωνα με δηλώσεις του δικηγόρου, στο υπόμνημα υποστηρίζονται, μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα:

Αφενός μεν ο σταθμάρχης αποδέχεται την ευθύνη που του αναλογεί. Παραδέχεται ότι έπρεπε να ελέγξει και να διαπιστώσει ότι η αμαξοστοιχία «Ιντερσίτι 74», φθάνοντας στον εμπορικό σταθμό του Μεζούρλου Λάρισας, οδηγείτο σε παρακαμπτήριο (τρίτη γραμμή) αντί της κυρίας γραμμής.

Ο σταθμάρχης, όπως παραδέχθηκε νωρίτερα, είχε χρησιμοποιήσει την τρίτη γραμμή για να διέλθει εμπορική αμαξοστοιχία και δεν επανέφερε τα «κλειδιά» της διασταύρωσης (σ.σ.: ο χειρισμός γίνεται ηλεκτρονικά), κατά τρόπο ώστε η ταχεία αμαξοστοιχία να συνεχίσει ευθεία, αφετέρου όμως, στηριζόμενος στις δικλείδες ασφαλείας που σε κάθε περίπτωση έχει ο ΟΣΕ, επιρρίπτει μερίδιο ευθύνης τόσο στον σταθμάρχη του σταθμού Παλαιοφαρσάλου -ο οποίος επέτρεψε την κίνηση του τρένου προς Λάρισα, παρότι δεν είχε λάβει σχετικό σήμα του συναδέλφου του- όσο και στους δύο μηχανοδηγούς του τρένου οι οποίοι όφειλαν να δουν το φωτεινό σήμα εισόδου στην παρακαμπτήριο και να μειώσουν σημαντικά ταχύτητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: